Martin Rozhoň o důležitosti kvalitní domény
Martin Rozhoň v rozhovoru na 30minut.cz mluví o doménové strategii společnosti Vivantis.
Je […] pro vás důležitá doména?
Určitě ano, už z hlediska brand-buildingu, důvěryhodnosti, SEO. Kupujeme jen opravdu „hezké“ domény. Dlouhou dobu jsme vlastnili třeba SvetHodinek.cz a nebylo to ono, proto jsme usilovali o získání Hodinky.cz, což se nám podařilo až po dvou letech.
Takže vždy, když se chystáte na nový segment trhu, seženete si tu nejatraktivnější doménu?
Správná doména „dělá image“ a posiluje důvěryhodnost. Investice jsou velmi vysoké, třeba doména sperky.cz nás stála dva miliony, ale kdyby se vrátil čas, udělal bych stejná rozhodnutí znovu. Je to jako když máte kamenný obchod na rušném bulváru, kde si vás všimne mnohem více potenciálních zákazníků.
2 komentáře to “Martin Rozhoň o důležitosti kvalitní domény”
Komentáře
O síle doménových jmen a o doménových investicích.
>> Kontakt
Firmy ztrácí na překlepech půl miliardy dolarů ročně
Podle studie typosquattingu od Benjamina Edelmana činí roční obrat Google z reklamy na překlepových doménách cca půl miliardy dolarů.
Vznik ČADD provází vyhraněné názory
Ohlášený vznik České asociace doménových držitelů provází silně vyhraněné názory.
March 28th, 2009 at 13.17
[…] Martin Rozhoň o důležitosti kvalitní domény […]
April 10th, 2009 at 19.08
[…] Martin Rozhoň o důležitosti kvalitní domény […]